Harmauden hurma edustaa trendiä jossa hyvinvointi lähtee onnellisuudesta, tyytyväisyydestä ja levollisuudesta. Tavoitteena on yksilön kokonaisvaltainen hyvinvointi sekä löytää syvempi, kunnioittavampi yhteys meitä ympäröivään ekosysteemiin. Jotta luonto ja elinympäristömme kukoistaisi, meidän itsemme pitää voida myös hyvin. ”Terve sielu, terveessä ruumiissa”.
Sanonta ”Tietäjät tietää” sopii täydellisesti edustamaan tätä trendiä, jossa kulutushyödykkeiden harkintaan käytetään aikaa ja pohdintaa. Tarvitsenko minä tätä? Jos edesautan hyödykkeellä omaa hyvinvointiani, aiheuttaako se toisaalla jonkin toisen hyvinvoinnin (luonto) heikennemistä?
Hiustenvärit mukailevat trendin rauhallista sanomaa. Hiustenväreissä nähdään luonnollisia, neutraaleja ruskeita kuten, ”Saven” ja ”Kivien ” eri vivahteetKorostetaan / häivytetään omaa luonnollista vivahdetta
Gen Z, Milleniaalit, Gen X, Ethicalists, ”Happy- holistic”
Sitoutuminen hyviin asioihin,
Tasapainoinen, kunnioitus, luonnollisuus, kiitollisuus, malitillisuus, nauttiminen pienistä asioista, elämästä nauttiminen, vaikuttaa oman elämänsä suuntaan ja elämäntapansa rakentamiseen
Sitoutuminen hyviin asioihin,
Tasapainoinen, kunnioitus, luonnollisuus, kiitollisuus, malitillisuus, nauttiminen pienistä asioista, elämästä nauttiminen, vaikuttaa oman elämänsä suuntaan ja elämäntapansa rakentamiseen
Luonnolliset samettiset matat vivahteet. ”kiven värit”, tuhkaiset vivahteet.