CUTRIN.FI-VERKKOKAUPAN TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

Cutrin.fi-verkkokaupan tuotteita myy Cutrin Oy (Y-tunnus 2443709-8). Myymme ja toimitamme tuotteita hius- ja kauneusalan yrityksille Suomeen.

Näitä myynti- ja toimitusehtoja sovelletaan Cutrin Oy:n (jäljempänä myyjä) ja sen asiakkaiden (jäljempänä ostaja) väliseen kaupankäyntiin, elleivät osapuolet toisin ole kirjallisesti sopineet. Molemmat osapuolet sitoutuvat noudattamaan tilauksen tekohetkellä voimassa olevia ehtoja.

Asiakkuus

Tilaaminen edellyttää olemassa olevaa asiakkuutta Cutrin Oy:n kanssa. Asiakkaina voivat
olla hiusalalla toimivat yritykset, yhteisöt ja yhdistykset, joilla on voimassa oleva y-tunnus.
Edellä mainittujen lisäksi oikeus ostamiseen voidaan myöntää myös hiusalan opiskelijoille
heidän esittämäänsä opiskelutodistusta vastaan. Asiakkaan perustiedot rekisteröidään
myyjän asiakasrekisteriin. Jos vaadittua asiakkuutta ei vielä ole, tulee se tehdä ennen
tilaamista. Rekisteröitymislomakkeen voi täyttää täältä.

Henkilötietojen käsittely

Annetut asiakastiedot ovat luottamuksellisia. Verkkokaupan asiakasrekisteri on luottamuksellinen ja Cutrin Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta tietoja eteenpäin.
Katso Tietosuojaseloste.

Tuotteiden toimitus

Toimitustavat

Lähetämme tilaukset Postin kuljetuspalvelun kautta ostajan ilmoittamaan toimituspaikkaan. Toimitamme tilaukset Suomeen ja Ahvenanmaalle.

Toimituskulut

Pientoimituslisä on 12,90 € (+alv.), mikäli tilauksen arvo on alle 80 € (norm. 120 € alv. 0%). Yli 80 € (alv. 0 %) tilaukset toimitamme ilman kuluja. Pientoimituslisä lisätään tilaukseen suoraan verkkokaupassa maksun yhteydessä. Sähköisesti toimitettavilla tuotteilla, kuten e-koulutuksilla, ei ole toimitusmaksua.

Toimitusaika

Tilaus pyritään toimittamaan ostajalle 2-3 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Toimitusaika voi poiketa edellä mainitusta pienempien paikkakuntien kohdalla tai jos toimitusmatka on pitkä. Halutessa toimitusajan voi varmistaa asiakaspalvelustamme.

Maksutavat

Cutrin.fi-verkkokaupassa maksutapana on automaattisesti lasku. Hiusalan opiskelijoille tarjoamme maksutavaksi pankki- tai luottokorttimaksua.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail

  • Maksu verkkopankissa tai mobiilimaksutavoilla on asiakkaalle ilmainen.
  • Paytrail tarjoaa seuraavat maksutavat: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Visa, MasterCard, American Express, MobilePay ja Oma Säästöpankki.
  • Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä Puhelin: 0207 181830
  • Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle.
  • Maksuja voi tehdä kaikilla Luottokunnan korteilla. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja toimittaa tuotteet ostajalle, sekä hoitaa kauppaan liittyvät lakisääteiset ja itse määrittelemänsä muut velvoitteet. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle.

Alennuskoodilla maksettaessa

Alennuskoodit ovat kertakäyttöisiä, ellei toisin ole ilmoitettu, ne käyvät ainoastaan verkkokauppaostoksiin, eikä niitä voi vaihtaa rahaksi. Alennuskoodeja voi käyttää ainoastaan todistettavasti kampaamoalan ammattilainen tai hiusalan opiskelija.

Hinnat

Voimassa oleva hinta on Cutrin.fi-verkkokaupassa tilaushetkellä ilmoitettu hinta. Cutrin.fi -sivustolle ilmoitetut hinnat ovat voimassa vain verkkokaupassa. Cutrin Oy pidättää oikeuden virheellisesti kirjattujen hintojen korjaamiseen.

Tuotteiden hinnat ovat ilmoitettu euroissa verottomina. Pientoimituslisä lisätään tuotteiden yhteissummaan alle 80 € (norm. 120 €) tilauksiin. Kaikkiin hintoihin lisätään arvonlisävero 24 %.

Tilauksen vahvistaminen

Asiakas saa sähköpostilla tilausvahvistuksen vastaanotetusta tilauksesta ja toisen sähköpostin, kun tilaus on käsitelty ja tuotteet ovat matkalla.

Tilausehdot

  • Tilaajan tulee olla hiusalan ammattilainen tai opiskelija
  • Cutrin Oy pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta.
  • Lähetämme tilauksesi mahdollisimman nopeasti, arvioitu toimitusaika on 2–3 arkipäivää.
  • Toimitusosoitetta ei ole mahdollista muuttaa tilauksen teon jälkeen. Verkkokauppatilauksen jälkeen alamme käsitellä sitä välittömästi taataksemme nopean toimitusajan. Emme pysty peruuttamaan tai muuttamaan tilaustietoja tilauksen jälkeen.
  • Sinulla on oikeus peruuttaa tilaus, mikäli tuotetta ei pystytä lähettämään seuraavan neljäntoista arkipäivän kuluessa, paitsi jos kyseessä on ennakkomyyntituote, jonka toimitusaika on ilmoitettu erikseen.
  • Mikäli sinulla on tilaamista tai tilaustasi koskevia kysymyksiä, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse osoitteeseen cutrintilaukset@cutrin.com, niin autamme mielellämme.

Tilauksen muutokset ja reklamaatiot

Vaaranvastuun siirtyminen

Vaaranvastuu siirtyy ostajalle, kun tavara sopimuksen mukaisesti luovutetaan ostajalle tai itsenäisen rahdinkuljettajan kuljetettavaksi, jollei toimituslausekkeesta muuta johdu. Ellei tavaraa luovuteta oikeaan aikaan ja tämä johtuu ostajasta tai ostajan puolelta olevasta seikasta, vaaranvastuu siirtyy ostajalle, kun myyjä on tehnyt sen, mitä häneltä sopimuksen mukaan edellytetään luovutuksen mahdollistamiseksi.

Takuu

Myydylle tavaralle on voimassa valmistajan ehtojen mukainen takuu, ellei toisin sovita. Takuuasioissa on otettava aina yhteyttä myyjään ja esitettävä ostokuitti.

Välilliset vahingot

Myyjä ei ole velvollinen korvaamaan viivästyksestä tai toimituksen virheellisyydestä ostajalle aiheutuneita välillisiä vahinkoja, kuten tuotantotappiota, saamatta jäänyttä voittoa tai muuta taloudellista seurannaisvahinkoa.

Tilauksen peruutus

Mikäli tilaus halutaan peruuttaa, on otettava välittömästi yhteyttä tilauksen tekemisen jälkeen asiakaspalveluumme arkisin klo 9–16 soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0800 122 211, muina aikoina sähköpostilla cutrintilaukset@cutrin.com. Tilauksen peruutus onnistuu, ellei tilausta ole vielä käsitelty varastollamme.

Tuotteiden vaihto ja palautus

Tuotteillamme on aina 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksen ja tuotevaihdon ehtona on käyttämätön ja myyntikuntoinen tuote, joka on uutta vastaavassa pakkauksessa. Palautusaika lasketaan tuotteen vastaanottamisesta.

Palautuksesta tulee sopia ottamalla yhteyttä ensisijaisesti omaan myyntiedustajaan tai asiakaspalveluumme arkisin klo 9–16 soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0800 122 211, tai sähköpostitse cutrintilaukset@cutrin.com Etukäteen maksetuissa tilauksissa rahat palautetaan ostajan tilille 30 päivän kuluessa palautuksen saapumisesta.

Toimitus- ja tuotevirheet ja reklamaatiot

Ostajalla on velvollisuus tarkastaa tuotteen kunto ja oikeellisuus tuotteen vastaanottamisen yhteydessä tai ensi tilassa sen jälkeen. Kaikki tuotteisiin liittyvät huomautukset on esitettävä myyjälle välittömästi puutteen tai virheen tultua ostajan tietoon. Toimitus katsotaan hyväksytysti vastaanotetuksi, ellei siitä ole huomautettu neljäntoista (14) päivän kuluessa toimituspäivästä.

Reklamaatiot tehdään ensisijaisesti omalle myyntiedustajalle tai asiakaspalveluumme arkisin klo 9–16 soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0800 122 211, tai sähköpostitse cutrintilaukset@cutrin.com.

Myyjällä on oikeus ensisijaisesti joko korjata virhe tai toimittaa uusi tavara. Ostajalla ei ole oikeutta vaatia toimitusta, jos olosuhteissa on tapahtunut sellainen muutos, joka olennaisesti muuttaa alkuperäisesti sovittujen suoritusvelvollisuuksien suhdetta.

Ostajan tulee palauttaa virheelliseksi tai vääräksi havaitsemansa tuote alkuperäisessä ja myyntikuntoisessa pakkauksessaan myyjän antamien ohjeiden mukaisesti. Myyjä tarkistaa palautetun tuotteen mahdollisen virheen toteamiseksi joko itse tai antaa tuotteen tarkistamisen tuotteen valmistajan tehtäväksi. Vioittuneen jälleenmyyntituotteiden kohdalla tulee mukaan aina liittää ostokuitti tai sen kopio.

Huomio!

×

Tätä tuotetta ei voi lisätä enempää ostoskoriin